Terug van weggeweest - Reisverslag uit Barsunchet, Nepal van Cherryl Naarden - WaarBenJij.nu Terug van weggeweest - Reisverslag uit Barsunchet, Nepal van Cherryl Naarden - WaarBenJij.nu

Terug van weggeweest

Door: Cherryl

Blijf op de hoogte en volg Cherryl

12 April 2017 | Nepal, Barsunchet

Ben ik weer.....
Een stem uit het verleden. Op dit moment reis ik door Zuid-Amerika. Eigenlijk wilde ik mijn belevenissen alleen via Facebook delen.
Nahhhhh toch maar niet. Gewoon weer bloggen. Deze keer niet via waarbenjij.nu maar via Wordpress. Meer ruimte voor foto's, persoonlijker etc:

https://cherrylnaarden.wordpress.com/

Het werkten principe hetzelfde. Laat je email achter en je krijgt een melding zodra ik iets post.

Veel leesplezier.
Mijn Facebookpagina is openbaar voor hen die eerdere verslagjes van deze reis wil lezen.

  • 13 April 2017 - 16:00

    Chaja:

    Wow, weer een gave reis! Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Barsunchet

Cherryl

Deze profielfoto is in Thailand genomen. Ik zat in een bootje en bezocht de floating market. Tijdens deze reis heb ik besloten dat ik lekker wil genieten van het leven en veel wil gaan reizen.

Actief sinds 06 Sept. 2011
Verslag gelezen: 1209
Totaal aantal bezoekers 117535

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 20 Oktober 2013

Van Dehli naar Beijing

08 Mei 2012 - 31 Mei 2012

Just enjoying life

20 September 2011 - 06 November 2011

De reis van mijn leven........

Landen bezocht: