Sydney here I am!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cherryl Naarden - WaarBenJij.nu Sydney here I am!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cherryl Naarden - WaarBenJij.nu

Sydney here I am!!!!

Door: cherryl

Blijf op de hoogte en volg Cherryl

23 September 2011 | Australië, Sydney

Door wat visum issues voor de reis naar China ben ik in een keer door gevlogen naar Sydney.

Was even een lastige keuze: korter in China of niet naar China en langer in Sydney.
Ik koos voor het laatste, wilde namelijk rustig de tijd hebben in China en niet niet alles in 48 uur proppen.
Wat een luxe-keuzes eigenlijk........ ;-)

Maaaaaaar na een vlucht van 26 uur en 8 loze luchthaven uren ben ik dan eindelijk in Sydney aangekomen!

Het is nu circa 11:00 en al 30 graden. Na een heerlijke douche ga ik maar eens kijken wat Sydney vandaag voor mij in petto heeft..........

Nog even geen foto's maar wel de bevestiging dat ik veilig ben aangekomen.

Tot snel!

  • 23 September 2011 - 05:14

    Faria:

    Jeeeee! Geniet lekker.

  • 23 September 2011 - 05:44

    Noha:

    Fijn dat je goed bent aangekomen.

    Geniet!

    XX Noha

  • 23 September 2011 - 05:56

    Berty:

    Zo dat was een lange tocht ben blij dat je goed aangekomen ben.
    En nu genieten

  • 23 September 2011 - 06:00

    Hans:

    Gaat nu eindelijk het avontuur beginnen.

  • 23 September 2011 - 06:28

    Simon:

    Heb je voor niets Chinees geleerd. Ik zal op tv kijken bij border security of ik je zie. fijne reis

  • 23 September 2011 - 07:48

    Nabila :

    Super!! blij dat je veilig bent aangekomen! Enjoy your journey!!
    Nabila

  • 23 September 2011 - 08:07

    Floor:

    Ik vind het mooi dat je goed en veilig bent aangekomen.

    Geniet van jouw vakantie. Ik vind je tof. Ik hou van jou.

  • 23 September 2011 - 09:20

    Karin Verhoeckx:

    Hoi Cherry ga je tóch met een volgende vakantie naar China ;-). Zo lekker zeg 30 graden. groetjes karin

  • 23 September 2011 - 13:17

    Manuela:

    Jaloers!!!

  • 23 September 2011 - 14:54

    Sandhya:

    Je zieke masra is net uit bed gestapt, gaat eindelijk beter. Goed om te horen dat je er veilig en wel bent. Heb je een OK hotel? Ga maandag weer ah werk (hoop ik), dan bel ik je ;-)

    Ciao popje, heel veel plezier met de mates.

  • 24 September 2011 - 09:13

    Denice:

    Hey Cherryl,

    Wat fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen.

    Have fun in Sydney!

    Lfs D

  • 24 September 2011 - 11:51

    Fam Rozi:

    hoi cherryl

    geniet van je vakantie en dalijk kun je met je moeder op skype
    benito is het allemaal aan het installeren
    kus van ons
    chantal en benito en alisha

  • 24 September 2011 - 11:53

    Fam Rozi:

    ook een dikke kus van tante alma
    was ik ff vergeten
    liefs

  • 24 September 2011 - 16:19

    Benito:



    Hoi nicht ik heb je verslag gelezen.
    Ik wens je een hele fijne vakantie toe.
    Ik heb je een mailtje VIA Skype gestuurd.

  • 24 September 2011 - 18:30

    Judritza :

    Enjoy girl. Heb je veel te vertellen, ik mail je! Missing you!
    xxx

  • 24 September 2011 - 19:05

    Yigal:

    Hi Cherryl,

    Leuk cheery dat de reis goed verlopt. ben benieuwd hoe je AUS gaat ervaren. Veel plezier,

  • 25 September 2011 - 19:55

    Sandra Van Randwijk:

    Hoi Cherryl,

    Ik vind het echt tof dat je dit onderneemt. Erg leuk. Tjee 30 graden............... Geniet ervan, hier is tien keer niets!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cherryl

Deze profielfoto is in Thailand genomen. Ik zat in een bootje en bezocht de floating market. Tijdens deze reis heb ik besloten dat ik lekker wil genieten van het leven en veel wil gaan reizen.

Actief sinds 06 Sept. 2011
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 117613

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 20 Oktober 2013

Van Dehli naar Beijing

08 Mei 2012 - 31 Mei 2012

Just enjoying life

20 September 2011 - 06 November 2011

De reis van mijn leven........

Landen bezocht: