Terug in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Cherryl Naarden - WaarBenJij.nu Terug in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Cherryl Naarden - WaarBenJij.nu

Terug in Auckland

Door: Cherryl

Blijf op de hoogte en volg Cherryl

30 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na Taupo waar ik de skydive heb gedaan ben ik naar Waitomo Caves gereden. Daar heb ik middels Black Water Rafting de grotten bezocht. Je kunt heel tradiotioneel door een grot lopen, maar deze manier van grotten bezichtigen is veel leuker. Je ligt in zo’n opgeblazen binnenband en peddelt door het water van de grotten heen. Pik en pik donker en het water is ijskoud op sommige plekken. De grote hoeveelheid gloeiwormen en het uiterlijk van de grotten laat je alles vergeten. Heb het gedaan met een hele leuke groep van ongeveer 12 mensen.

Na mijn verblijf in Waitomo Caves heb ik ervoor gekozen rechtstreeks terug te gaan naar Auckland. Ik wilde eerst nog stoppen in Raglan om nog een surflesje te nemen, maar mijn camera werkt na de val niet meer optimaal dus die wilde ik zsm naar de Nikondealer brengen. Dit is alleen mogelijk in Auckland. De reparateur was resoluut: Lens is kapot reparatie kost meer dan de aanschaf van een nieuwe…….zucht……dan maar geen gezoomde foto’s. Gelukkig is er in Auckland voldoende te doen dus heb ik me prima vermaakt de laatste dagen. Museum bezocht, skytower bezocht, Sightseeing tour gedaan en nog veel meer. Ben lichamelijk wel uitgeput door deze stad. De wegen en straten zijn hier uitzonderlijk steil, soms echt niet normaal. Ik miste echt de hikingstokken. Tot twee keer toe was een winkel of weg of gesloten. Kom ik er dan pas helemaal boven aan de heuvel tot de ontdekking en wat heb ik gevloekt toen ik met verzuurde benen aankwam….tjonge jonge jonge. Ik hoop dat de foto’s een beetje voor zich spreken.
Vanochtend heb ik mijn camper terug gebracht. Jeetje wat is dat snel gegaan zeg. De afgelopen vier weken ben ik zo gehecht geraakt aan deze manier van reizen…de vrijheid die het met zich meebracht is echt onbetaalbaar geweest (bijna letterlijk hahah). Daar waar veel reizigers gebonden waren aan de vroege vertrektijden van de bussen, sliep ik lekker uit om vervolgens uitgebreid te ontbijten om maar een voorbeeld te noemen. Jeetje wat zal ik deze levenstijl missen……. Ik begin me steeds meer en meer te realiseren dat dit avontuur echt ten einde loopt en ohhhhhhh wat vind ik dat erg zeg!!!!!

Maar voordat ik volledig in de realiteit stap eerst nog Fiji……..

  • 30 Oktober 2011 - 09:24

    Lilian:

    Beste Cherryl,

    Wat een een geweldige reisverslagen!
    Je kan altijd nog een boek gaan schrijven, ik beleef het helemaal mee!

    Groetjes,

    Lilian

  • 30 Oktober 2011 - 10:05

    Denice:


    WOW......wat een geweldige verhalen! Ik lees ze vol bewondering....you go!!!!

    Have fun @ Fiji.

    Lfs D

  • 30 Oktober 2011 - 19:16

    Bea:

    Ja schoonheid wat gaat het snel zeg
    Maar al die memory's dit vergeet je nooit meer
    Knuffel bea

  • 31 Oktober 2011 - 09:41

    Ilse:

    Niet teveel denken dat het snel voorbij is. Blijf in het moment en blijf genieten!!!

    Kus kus!!
    ilse

  • 01 November 2011 - 07:49

    Sandra :

    Jeetje, je maakt wat mee, maar wel heeeeeeel gezellig. Wat een leuke ervaring. Wanneer ben je terug in Nederland?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cherryl

Deze profielfoto is in Thailand genomen. Ik zat in een bootje en bezocht de floating market. Tijdens deze reis heb ik besloten dat ik lekker wil genieten van het leven en veel wil gaan reizen.

Actief sinds 06 Sept. 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 117608

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 20 Oktober 2013

Van Dehli naar Beijing

08 Mei 2012 - 31 Mei 2012

Just enjoying life

20 September 2011 - 06 November 2011

De reis van mijn leven........

Landen bezocht: