Gewoon een beetje rond en om Sidney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cherryl Naarden - WaarBenJij.nu Gewoon een beetje rond en om Sidney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cherryl Naarden - WaarBenJij.nu

Gewoon een beetje rond en om Sidney

Door: cherryl

Blijf op de hoogte en volg Cherryl

29 September 2011 | Australië, Sydney

Vandaag en gisteren heb ik lekker door Sydney gewandeld en zo nu en dan een terrasje gepakt. Zo nu en dan een winkeltje in en uit. Gewoon lekker ongedwongen vakantie gevierd.
Gisteravond ben ik naar SYDNEY AQUARIUM geweest. Een van de wtee oceania in Sydney. Ik vind het altijd leuk om in het buitenland een dierenpark te bezoeken om te bekijken welke exotische dieren er in die regionen leven.
Ook heb ik eindelijk het Queen Victoria Building bezocht, in de volksmond hier QVB genaamd (kjoe-vie-bie). Denk daar het Australische accent bij en begrijp dan dat ik dus geen flauw idee had waar ze het over hadden als me werd gevraagd: 'Have you been to QVB?. Het is echt een prachtig gebouw om te zien met hele bijzondere en vooral dure winkels.
Ook een bijzondere plek was De DARLING HARBOUR. Een haventje in het centrum van Sydney met een leuke boulevard om te wandelen en te eten. Erg romantisch voor hen die nog een romatisch plekje willen bezoeken.......
Wat op zich heel verassend was, was een wandeling langs een bioscoop waar een rode loper lag uitgerold en hordes jornalisten en mensen stonden te dringen. Brutalen hebben de halve wereld en zo nieuwsgierig als ik ben stond ik op een onbewaakt moment tussen de journalisten en kon ik nog net een paar foto's maken voor ik weggeroepen werd. Voor hen die de beste man niet kennen: hij heet Hugh Jackman oftewel 'Wolverine'. Hij was in Sydney, waar hij oorspronkelijk ook vandaan komt, voor de premiere van de film Real Steel. Ik heb er nog een foto vanaf de tv bij gedaan om te laten zien dat ik hem ECHT heb gezien Nou...heb ik dat ook maar eens mee gemaakt in mijn leven....hahahaa

  • 29 September 2011 - 15:23

    Bea :

    Leuk hoor selebertie jager veel foto's maken hoor en heel veel leuke dingen.doen memories in THE pocket
    Knuffel bea

  • 29 September 2011 - 20:45

    Faria:

    Wajooooo Hugh Jackman!!! Wolferine!! Zeker weten ken ik die! Hahahaa tof man!!
    Heb je gezien hoe achterlijk duur bloemen in Australie zijn? En helemaal in QVB!! Vlak daarbij zit een lekkere sushi tent. Oh dat lust je niet? Maar heb je tot nu toe wel heel veel andere lekkere dingen gegeten?

    Ik lees je verslagen met plezier! Leuk!

  • 30 September 2011 - 07:22

    Hans Van Dijken:

    Je eerste avontuur, het fotograferen van Hugh Jackman is uitstekend geslaagd.
    Heel veel plezier verder.
    Ben benieuwd wat je nog mee gaat maken.
    mvrgr, Hnas

  • 30 September 2011 - 09:37

    Marlijn:

    Wat leuk! Klinkt goed allemaal!
    Kan je als souvenier Hugh niet meenemen voor ons? ;)

    Geniet van de natuur!

  • 30 September 2011 - 11:56

    Ilse:

    Ha lieverd,
    wat fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat (behalve de opstartproblemen, maar die heb je ook als een professioneel reiziger weer opgelost!!!).

    Geniet overal maar lekker van hoor en blijf maar mooie foto's sturen (worden wij steeds jaloerser van ;-) )

    Dikke kus!!

  • 02 Oktober 2011 - 07:09

    Lisa Jane:

    Hoi Cherryl!

    Wat leuk om te lezen allemaal! Echt super dat je dit doet hoor!
    Geniet er nog maar lekker van en hou ons op de hoogte van al je belevenissen.

    Kusjes uit Zeeland!
    Lisa Jane, Romano, Sienna en Chloe.

    ps bij ons is de zomer dan eindelijk ook begonnen! 24 graden in oktober...

    ps2 Je haar zit leuk!!!

  • 12 Oktober 2011 - 21:26

    Mireille:

    hoi cherryl

    ik ben zo blij dat je lekker aan het genieten bent. Helemaal geweldig dat je dat durf. Ik kijk naar je uit. mis je kus m

  • 17 Oktober 2011 - 19:31

    Judritza:

    Damn.... meenemen die man!

  • 18 Oktober 2011 - 13:41

    Giovanna:

    I [hartje] Wolverine! Hahahaha, te grappig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cherryl

Deze profielfoto is in Thailand genomen. Ik zat in een bootje en bezocht de floating market. Tijdens deze reis heb ik besloten dat ik lekker wil genieten van het leven en veel wil gaan reizen.

Actief sinds 06 Sept. 2011
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 117610

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 20 Oktober 2013

Van Dehli naar Beijing

08 Mei 2012 - 31 Mei 2012

Just enjoying life

20 September 2011 - 06 November 2011

De reis van mijn leven........

Landen bezocht: